فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، ۲ متهم به دستبرد سریالی به بردهای الکترونیکی شرکت مخابرات در شهر مشهد به دام افتادند.

دستگیری سارقان بردهای الکترونیکی مخابرات در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارشاتی مبنی بر سرقت بردهای الکترونیکی شرکت مخابرات در مشهد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی‌های میدانی پلیس، مشخص شد سارقان از اواسط خردادماه سال‌جاری در ساعات اولیه بامداد با یک دستگاه پژو ۲۰۶ پلاک مخدوش اقدام به سرقت بردهای الکترونیکی از جعبه کافو مخابراتی (تابلوهای شرکت مخابرات در حاشیه معابر شهری) می‌کردند.

وی مطرح کرد: تحقیقات برای شناسایی سارقان به کندی پیش می‌رفت تا اینکه تصاویری از یکی از سارقان در محدوده یکی از سرقت‌ها در محدوده میدان استقلال به دست آمد و کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و دستگیر کردند.

نگهبان با اشاره به اینکه متهم ۳۰ ساله است، ادامه داد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده با کنترل نامحسوس و جمع‌آوری ادله و مستندات کافی از سرقت‌های اخیر متهم، با هماهنگی قضایی او را طی عملیاتی غافلگیرانه در محدوده میدان حجاب دستگیر و در بازرسی از خودرو سارق ۶۵ دستگاه برد الکترونیکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده و بازجویی‌های فنی پلیس به ۲۷ فقره سرقت بردهای الکترونیکی از داخل تابلوهای شرکت مخابرات در معابر شهری در محدوده بلوار وکیل‌آباد، بلوار سجاد، بلوار معلم، منطقه قاسم آباد و الهیه با همدستی دوست ۳۲ ساله و فروش آنها به یک مالخر اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: در ادامه این عملیات همدست سارق و مالخر طی دو عملیات مجزا در محدوده بلوار توس و بلوار شهرستانی دستگیر و در این رابطه ۱۷۶ برد الکترونیکی از خودرو و مخفیگاه این افراد کشف شد.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.